torsdag!!!

Gooooooooooodmorning buuuuuugs. Klockan är 10.13. Varit uppe sen 7 pga att Hoey snoozar i 2 timmar innan hon tar sin kropp ur sängen. Skulle ju ta ett gympass nu men man är ju lite seg. 
 
Fast om man hade varit på gymmet hade man ju börjat sin dag bra. Har en del att göra idag. 
Igår var jag som en duracellkanin och pluggade i princip hela dagen fram till klockan 22. WOWWZA. 
 
Hur god ser min middag ut. Börjat äta alldeles för sen middag, kl 21.30 för att vara exakt. 
 
Igår råkade jag ta min tid på morgonen och kom på att jag ska promenera till bussen i klackar. Fick halvspringa och mina armhålor blev lite fuktiga. HUUUUR fin är inte min väska. Kan itne få nog.
 
Idag ska jag möta upp Hunters brud från Tyskland. Såååå söt tjej som inte har vänner här nere. Skulle ju ner till Venice Beach, men det är moln. TUR DET. Har tröttnat på att sola. Nästa vecka är LA's sista sommarvecka. Eller, då man kan bada i havet för sista gången sen blir det "kallare" ner mot 23 grader. Det låter mycket, men imed att vindarna är kalla så känns det som 16 grader. Och värmen är inte likadan som i Sverige mina damer och herrar. 
 
Uppdaterar sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0