to do list before i leave

Igår diskuterade vi om att göra en del saker innan jag åker hem igen. Borde ju uppleva mer saker än bara LA. Lite boring annars. Så vi ska försöka att checka av listan under mina tre och en halv månader jag har kvar här. 
 
1. National parks - vi ska campa!! 
2. Las Vegas baby
3. San fransisco
4. San Diego
5. Santa Barbara
6. Manhattan beach
7. Laguna beach 
8. Malibu 
9. NEW YORK????? - en önsketanke men man vet ju aldrig 
10. Alla fleemarkets de har här med vintage shit
 
Listan kan bli längre hörni. SÅ EXCITED!
Sen får jag även hoppas på att jag får plats som voluntär inför LA fashionweek här i början på oktober. PLEASE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0