the movie

20.00 satt vi redo inne i biosalongen med chips och mina kola m&m. Trodde filmen skulle vara läskig och var beredd på att hoppa till då och då, men när det väl hände något läskigt i filmen överdrev de varenda detalj. Den hamnade lite i fantasy genre. Inte bio-värd! 
 
Innan bion strosade vi runt på stan. SÅ mysigt att gå runt på stan när det är kväll ute. Kommer sakna att gå runt längs gågatan med all julpynt nu i vinter. Jag bestämde mig äntligen för att köpa min otroligt fräsiga senapsgula väska. Den sitter framför mig just nu och ler mot mig. 
 
Nu har jag 2 timmars plugg att se fram emot innan jag skakar loss min energi på gymmet. OCH, jag är aaallll alone i lägenheten just nu. Aldrig varit så harmonisk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0