"skånska är det fulaste jag vet"

Igår när vi var på Bungalow kom där ett gäng killar. De var freshmen. Hade nyligen flyttat till LA drygt en månad sen och lekte: vi är så coola som bor här. 
 
En snubbe kom och pratade med Sophie i hopp om att få ligga. Tills hon öppnade sin mun och han hörde att hon pratade skånska. Han avbröt henne och sa snabbt: Fy, skånska är den fulaste dialekten jag vet". Hoey tappade hakan och ba jaha okej tack. 
 
Så försökte jag prata med honom och kände för att dissa honom but I didnt. Han sa likadant här: usch hatar skånska. Det är så fult. MEN DIN MAMMA ÄR FUL. 
 
Rasse är vad han är. Nästa gång jag ser honom i skola ska jag kasta mens på honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0