sept 9

Godkväll. Skriver just nu med massa chipssmulor som fastnat mellan tangentbordet. Fräscht va? Har suttit och pluggat sen kl 18 idag, men hann en liten snabbisrunda på gymmet emellan för en liten paus. Ingen kände för att dra ut ikväll så alla har en chill-relaxing-äta massa skit-kväll. SÅ skönt.
 
Vi har haft två bra partykvällar nu i veckan. I tors firade vi Katy inne i Hollywood och dansade lite. Åt världens dyraste tortilla också... Och igår hängde vi med killarna ut till Bungalow och satt vid en brasa hela kvällen. 
 
Invigde mina jeans här igår. Och tom FRÖS när vi skulle hem. 
 
Känner ingen av de. Men de kom med i min bras-bild. 
 
Idag lyckades vi hänga på stranden i några timmar. Det har faktiskt blivit lite kyligare här nu. Trodde det skulle vara varmt fram till november i alla fall. Men nu kan man tom ha JEANS och en tunn kappa!!! Ja men bortskämd har man ju blivit med vädret. 
 
Nu ska jag fortsätta äta mina chips innan jag kollar på en film. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0