planer

Nu har vi bokat bil och hotell inför resan till USA's finaste national park - Yosemite. GOOGLA GOOGLA!! Fattar ni hur FINT där är???! Vi ska åka dit över en natt bara men det är ca 6 tim körning. Soooom jag ska sova medans de kör ehehehehehe. 
 
Oliver kom förbi idag, gamle roomie. Och frågade vad jag hade för planer inför helgen. Har inte ens tänkt på att helgen snart är här. Men vi ska tydligen ha en liten surprise surprise till Rudi för att han ej sa att han fyllde TJUGOETT i juni. Han sa det till mig samma dag han fyllde år och var full men made me swear att inte säga till någon. Nu, 3 mån senare fixar killarna en överraskning, han lär ju bli överraskad haha. 
 
Det blir amountless of vino, men notan kommer att ligga på 60 dollar. GEEEZ. Jag som skulle spara pengar efter jag köpt min fina väska. NOPE. 
 
 
 
Nu ska jag lyfta på röven min och orka ta mig till skolan. Kl är 16.45 och jag har lektion 18. PA-LL-AAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0