new week, new shit to do

Det är veckans motto va? Min vecka började bra. 6.15, skola, kaffe osv. Dagen blev 1000 gånger bättre när jag fick reda på att jag fick ett fucking A på min uppsats!!!! Jag kämpade som fan med min marketing uppsats som skulle vara på 3 sidor, single spaced vilket är jävligt mycket boring info. 
 
Skulle försöka marknadsföra varför Justin Bieber och HM skulle vara en bra matchning för marknaden. AND I LYCKADESS!!!! Helt jävla stolt. Den känslan är ju obeskrivlig, man vill bara plugga mer då. Nerd-alert. 
 
Har mycket att göra denna vecka, och ska iväg på utflykt i helgen. 5.00 am lörd morgon tar vi bilen och kör norrut? Sök upp Yosemite på google. OTROLIGT att såna ställen ens finns!! Ska försöka sova bort mina finnar nu....
 
 
KOLLAAAAAA räkan med att jag kmr hem med 638468 bilder och 0% batteri. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0