ledig varje torsdag

Det gör faktiskt mycket att vara ledig varje torsdag. Veckan känns så mycket kortare. Även om de flesta jag känner är lediga fredagar, vilken kan va skönare för då får du längre helg, så tycker jag att man ska vara ledig mitt i veckan istället. 
 
Har mycket på schemat idag trots att jag är ledig. Klockan är 08.50 och jag har redan käkat frulle och är redo för ett pass på gymmet. INGET folk på morgonen heller. Kanske nån pensionär. 
 
Någon som kommer ihåg när jag var en zombie? Ääääälskar linserna. kommer ihåg när jag gick fram till chuck och hon gav mig en lavett.. 
 
Jag och min framtida man. här var vi dock bara bästisar
 
Kan inte fatta att det ska bli OKTOBER denna vecka!!! Helt taggad på halloween även om vi ej har planerat något än. Just nu har vår roomie Cay landat i Italien, så avundsjuk. Hon åker alldeles själv till olika städer inklusive BarcelonaModigt! 
 
Nu måste jag bege mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0