46 min

Ja, så lång tid har det gått sen jag skrev en mening i min uppsats. Har stirrat på skärmen för länge utan att komma på vad jag ska skriva. Visste inte att Marketing skulle vara så komplicerat. Just nu känner jag att jag håller på att faila två klasser, båda är samma lärare. Kan det bero på henne eller är jag bara dålig????
 
Tänk att ha gått från straight A's förra terminen till F hahahah. Mamma kommer tillaga mig levande i december och servera mig till jul. 
 
Var nere på Abbot idag och försökte göra min läxa. Men istället så fann jag butiker jag inte sett förr och blev galen så mycket rea där var!! MEN, jag handlade INGENTING. Ge mig lite cred tack! 
 
Nu ska jag försöka sitta här i 30 min till, sen dra till gymmet och belöna mig med en stor fet Spicy Italian. ÅHHHHHH
 
update: gjorde mig en kopp kaffe så jag ej skulle somna halvägs när jag pluggade. Ville spica til det lite och hällde i lite bayleys med mandelmjölk. UUUUUUUU, prova ej! Men jag blev lite tipsy på den. No wonder att jag ej kan skriva något hhahaahahhhhah. Åh jentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0