weekend is here!!!!

Gissa hur smart jag var imorse när jag bestämde mig för att ha på mig en långärmad bomullströja. Jag stod och väntade på bussen i solen i 27 graders värme i 50 min. Svetten rann och rann. 
 
Lektionen var helt ok med Julia men det var längre denna gång, bara för vi taggad så mycket inför helgens bravader. Innan jag skulle gå frågade en tjej om hon kunde göra en kort intervju om min stil och ta några bilder till skolans magazine. SÅ kul! Slutade med att jag fick springa till bussen i klackar på 3 min genom hela campuset. 
 
Nu äter jag och käkar mina smaklösa pannbiffar, hällde i hur mycket salt & peppar som helst men de är ändå smaklösa. Sen kanske man borde ta sig en nap eller? Och hellre mysfredag med chips än fest ikväll to be honest. Konstigt så stor skillnad det är på festlivet denna terminen än förra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0