@sara's

I lördags var vi hemma hos Sara och checkade in hennes nya lägenhet. Så fort man kom in kände man doften av räkor eller skaldjur, vilket gav mig en hemsk flashback från skaldjurspastan vi fick på båten i Sardinien.... Första intrycket var ju "uu". Hahhaa, golvet var smutsigt, köket var odiskat, och det satt skumma folk i soffan som knappt hälsade. 
 
Var ganska uttråkad på förfesten så tog en massa selfies i badrummet istället. Kunde underhålla mig själv en stund. 
 
Vi frågade snällt om vi skulle ta av oss skorna (för det gör man ju i Sverige), men hon sa att det var okej. Jag skrek halleluja i huvet för golvet var inte nådigt. Det visade sig att det bodde SJU(!!) pers i den lägenheten. Tre sovrum. Inte konstigt på att det var unket. 
 
Blev genast tacksam att jag bodde i en fräsch lägenhet där man kan gå barfota i alla fall. Eller ibland åtminstone hahaha. THANK U JESUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0