quick update

Hahhaha, hann bara skriva godmorgon i mitt förra inlägg ser jag för jag var så stressad. Men hinner göra en snabb uppdatering innan min dator dör. Har 2%!!!!!!!
 
Kom hem för 2 tim sen från en supermysig utflykt. Utflykten till öknen var inte som vi tänkt oss. Det var olika höjder, från bara platt mark, till att klättra över stora stenar, till uppför berg och sen bara vara mitt på vägen mitt ute i ingenstans. 
 
Ni förstår inte den ro i själen man fick när man var där. Mådde så jäkla bra när jag var uppe på berget och kollade ner på allting till solnedgången. Vill så gärna tillbaka. Man märker hur stressad man egentligen är här i stan med internet, skola, trafiken och omgivningen. OKEJ FORTSÄTTER MER IMORN, DEN DÖR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0