new week, new shit to do

Ny vecka igen, fasen vad tiden blåser förbi. Har extremt mycket att göra innan jag åker hem känner jag. Nu i 2 veckor har jag otroligt mycket att göra med midterms och massa uppsatser som ska lämnas in och skrivas samtidigt. WTF liksom, mina professors planläggning suger. Hur ska man kunna skriva två uppsatser samtidigt och de är nästan likadana PLUS är det samma lärare så hon lär ju märka om jag skriver samma hahah. 
 
Okej, det skiljer ju 80% men ändå. Har haft en ganska lugn helg då festsuget är downtown just nu. Känner att jag behöver detoxa lite inför halloween om två veckor, vilket jag är superexcited över. Lyckades faktiskt sy min egen mantel idag på sylektionen. Skulle egentligen göra saker till mitt projekt till kursen men sket i det. 
 
Kollade på en film med Amy Schumer eller vad hon heter, och hon hade fått en mask i magen som gjorde att hon var i konstant hunger. Kom på att om man ej sköljer frukten eller grönsakerna noggrant kan man ju råka få i sig en mask. Guuuuud vad äckligt, de fick dra ut den genom hennes hals. 
 
PS. Kolla vad nasty jordgubben längst ner till höger ser ut. Undrar om jag åt den. 
 
 
Imorgon flyger Fredrik till Sverige för att överraska sin mormor/farmor på sin 90 års dag. Hur gulligt? Är lite avundsjuk på att han får åka tillbaka och träffa sin familj men han har inte ens varit hemma sen förra året. Hur klara han sig? Får väl försöka muta honom att ta hem en påse med hemmakvällsgodis då. Har de det i Stockholm btw?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0