malibu chillin

Igår hämtade Katy upp mig och vi körde ner till Malibu som bara tog 15 min när det brukar ta 40 min. Det var såå så så fint där. Man kunde se hela kurvan av kusten som gick ner till LA på vänster sida och sen kunde man se private property husen som låg i princip i vattnet på höger sida. Hur rik är man inte om man bor där?! 
 
Det var en random kvinna som satt bredvid oss och målade på canvas och undrade om hon kunde göra porträtter på oss men det var för varmt för att stå och posera, plus var hon jättecreepy och vi undrade om hon hade ett hem. Hon satt och stirrade på oss i 30 min utan att blinka. 
 
Havet var turkost och man fick en känsla att man var i spanien vid medelhavet. I LA är havet mörkblått/grått och smutsigt så man ser inte så mycket där. Men i Malibu var det perfekt. Kikade runt efter Charlie och Alan ifall de hängde runt där but no luck. 
 
Gick till Bungalow och har aldrig märkt att denna byggnad var precis framför. Men hur vacker?!!? Miami vibe känsla va? 
 
Havet är terapi. Efter gymmet. Och mat. 
 
lifeguard duty
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0