Husky

Häromnatten vaknade jag av att något kraffsade på väggen. Det var precis där mitt huvud brukar vara och jag började tänka på löss eller termiter eller vad de heter. Kunde inte somna så stoppade in hörlurarna med pianomusik på högsta volym. Igår gick jag förbi ena lägenheten och två små husky-valpar hoppade upp på fönstret och kollade ut. SÅÅÅÅÅÅÅ söta!! Kan inte jag få vara barnvakt nån gång???? Och hunden ovanför oss är en stor tjocke goldenretriever så man hör hans tassar när han går. 
 
Här har ni en bild på oss från i lördags jag har ett svagt minne av. Men man ser mig, blunda. Som jag alltid gör på bilder för att folk inte ska se att jag är full i ögonen hahahaha. Nu vet ni my secret. Fan vad många vi var!!! och alla var inte ens med. 
 

Just nu häver jag i mig min lunch utan att tugga, har ej tid. Var så envis och ville lyckas klämma in ett träningspass fastän jag bör plugga i skolan hela dagen. Imorgon är jag äntligen ledig men det spenderas enbart med plugg. LÄNGTAR till den dagen man har ett jobb man älskar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0