Homework all day

Ja men jag har ju haft en trevlig dag hittills. Sov äntligen ut utan väckarklocka. Brukar ha alarm på helgen också, why? Får ångest när jag sover för länge för då missar jag timmar att snacka med folk där hemma och förlorar min dag här.. 
 
Men idag förtjänade jag det, och skypade med baby ett tag. Gud vad jag saknar honom. 
 
Har suttit och pluggat halva dagen nu och är fortfarande inte klar. Har fyra projekt att göra och jag vet inte ens var jag ska börja. Går över till olika arbeten när jag tröttnat på det andra. Hade faktiskt planer att vara med Sara idag men ställde in för plugget är prio 1. Jag förtjänar hemmakvällsgodis för det här. 
 
Annars vet jag inte vad planerna för helgen är förutom att vi ska mysa framför Saras brasa imorgon i ett annat lägenhetskomplex. Sen dissar de mig för bio som jag inte vill gå på. SES
 
Update: Ooooooo fick nyss mejl angående en BETALD internship med nån ny Apple accessoar produkt. HOPPAS hoppas jag får den!! Manneeeeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0