fullmåne - kanelbullens dag

Klockan är 21.14 och jag kom nyss hem STARVING från min fashion marketing klass. Så ligger där en ensam svensk kanelbulle på köksbordet. Den är till miiiiiiiiig. Elin hade bakat till alla svenskar på lincoln (som vi känner då haha) och gått runt som jultomten och delat ut kanelbullar. HUR SNÄLL??? Kände att hon hade tappat saltburken i smeten och kanske jäst den lite för länge för den tog nästan sönder mina tänder MEN FUCK IT, jag är cp hungrig och det var den godaste kanelbullen jag käkat. 
 
Har varit på världens sämsta humör idag och velat knuffa varenda människa jag sett, även på gymmet efter att jag spang på rullbandet. Men såg nu påvägen hem att det är ju fullmåne! Now it makes sense. 
 
Nu ska jag fortsätta laga mina brända bananpannkakor sen kolla på en film och imorgon är jag lediiiiiiiiiiig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0