fucked up

Mår fortfarande dåligt från igår och klockan är snart 17.00. Saknar tiderna man mådde bra innan alkohol. Spenderade dagen hos Julia i Beverly Hills istället för att överraska Jenny på stranden med Lincoln gänget. Kände inte riktigt för stranden så att hänga vid hennes casa var perfekt. Sjukaste huset också..
 
Men på kvällen fortsatte Jennys firande med tårta i lägenhet 1038 och vi var cirka 20 pers i en liten 3a. Hade lovat mig själv att inte dricka starksprit men såklart ska de göra experiment av det hela. Varje gång nån frågar mig om jag vill ha en shot säger jag: Ja! Whyyyyyy Jennifer whyyyyy. Bara se hur du mår idag. 
 
Kvällens bästa var ju när jag hade en romantisk moment med min pizza 3 am inatt. 
Katy kom till oss idag och vi chillade vid poolen halva dagen, enda gången jag inte mådde illa var när jag var i vattnet. Men nu ska jag tvinga i mig mat faktiskt. Imorgon får jag börja vara hälsosam igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0