75

Vet inte riktigt om det är 74 eller 75 dagar kvar tills jag kommer hem. Men oavsett, så låter det ganska lite. Kommer ihåg när jag sa "122 dagar kvar" till Emil och det lät som 78 år. 
 
Imorse stod resväskor och pass framme i vardagsrummet och Fredrik var mer än redo att lämna LA för kalla Stockholm. Lite avundsjuk är man ju. Han får njuta av sin familj, tårta, kalas och främst - hemmakvällsgodis! Han hade sin soon to be girlfriend över igår för lite vino och jag troooor att Oliver råkade kalla henne för fel namn när han kom till oss imorse. Hahaha. Awkward moment or what. 
 
Hade major prov idag som jag tror jag fick B på. Och just nu kämpar jag hårt med min uppsats om ett företags assets and liabilities och statistik och gross margin och allt möjligt jag ej förstår. Men jag babblar ju på så så länge jag får minst ett B är jag väl nöjd, eller? Helst A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0