23 okt

Jag hade craveat tårta i flera veckor och var mest taggad på att äta denna då jag visste att de skulle bjuda på tårta. Säkert därför jag stack dit hahah. Men USAs tårtor är ju inte lika goda som svenska. De har så jäkla mycket kemikalier i de, den var jättejättesöt och kändes som plast. Längtar efter en princesstårta so bad. 
 
När jag först flyttade hit fick både Oliver och Rob (han på bilden) en chock när jag lyfta min arm för att sätta upp mitt hår. De tog tag i min arm och skrek WHATDAFAKK-??? Och alla vi tre hade likadan symbol på kroppen
 
Här tror jag att vi väntade på vår uber men var fasen är min jacka tro? 
 
Ny vecka igen, endast 8 veckor till jag åker tillbaka till Sverige igen. Vill både att tiden ska gå fort och sakta... 
Halloween helgen närmar sig och jag ska försöka få undan så mycket plugg som möjligt i veckan så jag slipper tänka på det fre lörd sön och bara kan njuta med att fira fredrik och halloween. Alltid velat fira halloweeen i USA då de alltid gör en big deal av det. Våra grannar har pyntat så mycket utanför deras hus.
 
Gick och la mig redan vid 9 igårkväll men väcktes av att våra grannar hade sex så deras säng dunkade så högt mot vår vägg. Snacka om att bli arg när man sov som en ängel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0