06.45

Goooodmorgon! Blev väckt 30 min innan mitt alarm skulle ringa för att Sophie var högljudd med vilje verkar det som. Klampade i golvet, stängde dörren, öppnade byrålådorna och skakade pillerburken. Snacka om att vilja strypa en person va? 
 
Måndag, ny vecka, och det ska bli november månad på tisdag.... Kan inte fatta det. Det var ju precis nyår och Januari månad.
 
Haft en händelserik helg där vi överraskade Fredrik hos oss med ballonger, vin och tårta och sen firade vi halloween i Hollywood i lördags. Fick flashbacks i fre när vi höll i festen här, att såhär var det att bo varje helg med killarna förra terminen. Fick städa allt när folk gick och axel hade tappat en hel flaska med RÖTT vin på golvet. Saknar INTE att bo med grabbarna nu haha. 
 
Trodde först Rudi hade klätt ut sig till Elvis när han kom hem till oss. Men nope, han var sig själv hhaahahah. Men vi bestämde oss för att han skulle vara Danny Zuko från Grease istället. 
 
Straub trodde han var det golden kit här, och Hunter kom som en flaska rött vin. Klockren. 
 
Och här var jaaaag på lördagen. Kände mig så otroligt naken när jag gick runt i denna. Tur jag hade min mantel över så jag kunde täcka mig. 
 
Okej, ny vecka i alla fall. Massa plugg OCH det ska bli kallare! Det skulle regna imorgon men nu ändrade thor sig så det ska vara sol och 19 grader istället. Det var moln hela helgen iaf. Så det ska vara. Känns exakt som hösten i Malmö då. Längtar hem nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0