seven weeks

18.35 och jag har inte gjort så mycket vettigt idag. Eller har nästan sytt klart min kjol, pluggat inför provet imorgon och införskaffat 9 nya örhängen. Låter mycket va? Men det var faktiskt ett paket med 8 örhängen och ett par SNYGGA vinröda dinglande som jag vill ha till jul kanske?
 
Trodde att mitt plugg skulle slow down efter imorgon men vi fick våra finalsprojekt idag till mina tyngsta kurser som ska vara klart om 3 veckor. Så det är dags att börja med det va? 
 
Strugglar just nu med att dra till gymmet eller ta en nap. Produktiv dag eller
 
 
Igår cyklade jag och hoe ner till stranden för att se solnedgången. HUR FINT?!?!?!?? Borde åka ner till stranden varje eftermiddag nu. Kommer att sakna att bo så nära stranden och cykla ner dit med Rickard (min fina gula cykel). 
 
 
så fint ljuuuus
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0