C&O

Jag var inte beredd på att spendera så mycket pengar på en måltid som jag knappt åt igår... De började servera vitlöksbullar med tomat marinarasås, som man blev jävligt mätt på. Samtidigt som man sköljde ner det med flera glas rött vin. Därefter serverade de MOZZARELLASTICKS!! Fatta så gott det var. Friterade, och bläckfisk ringar vilket jag inte rörde. 
 
Sen kom stora skålar med Ceasarsallad fyllt med vitlökssås och krutonger. HIMMELSK var den! Godaste jag ätit. Och därefter kom huvudrätten, två pasta, en med bacon och gräddsås och en vanlig tror jag med massa parmesan och ytterliga flera glas vin. Åt knappt 3 tuggor av min pasta, var så otroligt mätt. Så vi fick ta hem all mat medans alla festade vidare. 
 
Idag blir det en fight över maten, killarna bröt sig in här inatt och snodde hälften. Och Fredrik äter ju som en gris. Får gymma snabbt som fan och sen äta ihjäl mig!!! Sallade och pastan är kvar. 
 
Köpte dessa SUPERSNYGGA MEGAAMAZZEBALLZ stövlarna igår. De kostade 24$, men jag beställde de via nätet vilket blev frakt och tax så $31. MEN SÅ VÄRT!!!!! De förväntas vara här nästa vecka! 
 
Ville ha dessa med, de liknar mer YSL stövlarna, men de här kostade dock $250, vilket är lite mer än 2000 svenska. NOPE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0