actual halloween

Idag är det faktiskt riktiga halloween dagen tro det eller ej. Det har varit molnigt idag med och kallt????? Jag trodde det skulle vara kvavt som det brukar vara, men så var det cp kallt för att vara LA då, och jag hade inte ens jacka. Så jag huttrade sönder. 
 
Men jag äääälskar att det är moln, får värsta höstkänslan och tänker att jag är hemma i Sverige. Det till och med REGNADE idag, men hade lektion då så kunde inte njuta. 
 
Så fort jag kom hem sprang Cay fram till mig och frågade om jag skulle med ut ikväll. But naaaah, denna vecka ska jag chillaxa, göra mina läxor och äta bajs. Säger jag varje vecka va? Nu kom alla hit och ska helt plötsligt förfesta här när jag vill göra klart mitt projekt. Jag låter som värsta nörden haha, men när jag är in my mode - dont disturb me! 
 
58 dagar tills jag är i min mans famn igen <3<3<3<3<3<33<33<3<33<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0