1 november

Reeeedan november!! Och det känns som äkta höst här borta. Det var kyligt så jag fick ha min pälsjacka plus tröja(???), det är moln och det blåser. ÄLSKAR det! Alla var ute och festade igår och kom hem ganska sent och tysta var de inte heller. Ska fan inte smyga nästa gång jag kommer hem haha. 
 
Sen vaknar man mitt i natten av att Caylee har sex med nån snubbe. Var 100 på att det var Oliver but guess not. Imorse låg nån i soffan och jag trodde det var Straub som vanligt men kom hem och så var det Fredrik som blev utkastad från hans rum igår stackarn haah. Nu ligger båda halvdöda, mega bakis med varsin pizza. PERFEKT för mig som ska plugga halva dagen här hemma! 
 
Saknar denna människa såååå mycket. Han ser ut som 12 utan skägg men älskar honom ändå
 
Vaknade till en fin snap där emil sa grattis på 11 månaders dagen. Tänk att vi klarat det så länge med långdistans! Proud mama. 
 
såhääääär glad är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0