Vilken helg

Hade sååååå kul i lördags! Har lite blackouts men det jag kommer ihåg gör mig så glad. 
 
Jag och hoey drog till Malibu och chillade på stranden där trots att horThor blåste ihjäl oss. Killarna kom hem med festattityd och försökte få med oss till Bungalow (en bar här i Venice). Vi blev skit festsugna trots att vi tänkte ta en PN innan vi skulle festa till det. 
 
Vi hängde med de ut och slutade med att vi åkte fram och tillbaka till olika ställen. Hamnade på James Beach som också är en bar i Venice. Så fort vi kom in kom en man fram till oss och ville bjuda oss alla på drinkar (tjejerna då), hur rik är man då? 
 
 
De svenska tjejerna som är våra grannar hade köpt en hel flaska vodka som vi var tvungna att häva i oss innan vi drog. Inte konstigt att alla sneade. 
 
Ingen aning vem tjejen är
'
 
Hamnade på nån efterfest i Venice, ganska skönt att det inte var Hollywood för vi kom hem ganska snabbt. 04.35 låg jag däckad i sängen i hoodie, träningsbyxor under duntäcket. Hur kan det vara så kallt i LA????
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0