@school

Efter idrotten idag hade jag MEGA cravings efter subways kakor. När man går så länge utan att äta godis, kakor eller chips så smäller man en dag och äter allt på en gång. Efter min 13 dagars period köpte jag hem, pringles, snickers, vanliga chips, två påsar godis och oreos och åt upp allt under en helg. Snacka om att må dåligt efter. 
 
Nu har jag gått utan det i ca 12 dagar och im going out of my mind. Men hade tur för idag var det massa stånd ute på campus och vi spotted KAKOR. Vi gick fram och tog 2 kakor var. SÅÅÅ goda. Det var som subwaykakorna fast med lemonhint och vit choklad i. Dog. 
 
 
Lyckades ta en 15 min powernap på bordet här i bibblan. Mina ögon orkar inte titta idag. Har 2 stora prov i veckan. Kommer vara 4 intensiva veckor med bara uppsatser, prov och finals. Nu gäller det att få ett A i de flesta ämnena va! 
 
Kan ni även fatta att jag är HEMMA om FYRA(!!) veckor? Har varit här i 19 veckor då. Men ändå så känns det som att jag kom hit från Sverige igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0