scam-artist

Så mina vänner, en liten story jag nyss fick höra av grabbarna. Våra grannar fick en ny roomie för en månad sen, han var inte amerikan, nåt utländsk mer åt mexiko, latino nånting. Alla verkade tycka om honom osv. 
 
Imorse vaknade alla upp och upptäckte att han inte var i sin säng och att alla hans saker var försvunna. Han hade råkat (eller så lämnade han den med flit av nån anledning) en brun låda fyllt med papper och dokument som restraining-order från många olika människor. Det värsta var ju bilder på halvnakna tjejer och vissa killar. Han hade lurat massa människor. ASSÅ UE! Så han var en scam-artist! Jag får rysningar så äckligt att han ens har varit i vår lägenhet!!!!! 
 
Vi kanske borde börja låsa dörren nu ifall han kommer tillbaka och styckar oss i bitar i sömnen..... 
 
Nu ska jag ut i mörkret, wish me luck!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0