santa monica pier

Det har varit så FINT VÄDER hela helgen!!! Thor är på gott humör, undrar vem han är kär i. 
 
Igår hade jag återigen lägenheten för mig själv. Längtar tills jag har en egen lägenhet. Jag träffade upp Julia på stranden och vi låg och stekte i tre timmar innan vi kände för att daydrinka. Så vi gick till första närmsta baren och tog varsin cider, vilket inte är så vanligt här i USA. Cidern smakade öl, de vet inte hur man tillverkar det asså. 
 
 
Vi har aldrig varit på högra sidan av piren så vi satte oss där igår och det var tuuuusen gånger mycket finare, mindre turister och finare hus. 
 
Så glad att jag träffat henne. Vi ska ha två kurser i fashion tms i höst. BRA kurser. 
 
Sen fick jag träffa hennes danska vän som var så otroooligt söt i ansiktet! Vi satt och kollade solnedgången samtidigt som vi drack vin och åt torkade grönsakschips. Har alltid haft en syn på folk som köper såna konstiga chips men GUUUUD vad goda de var! Sprang direkt hem efter och köpte mig en egen påse. Se, döm aldrig människor beroende på vilken chips de väljer people! 
 
Julia och tjejerna ville ha med oss ut i hollywood men min kropp börjar bli sjuk. Ingen bra kombo när man har en jävla massa plugg att göra på tre veckor. Börjar få panik nu faktiskt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0