penthouse party

Igår vaknade vi upp bakis. Sophie brukar inte dricka mycket men på 1OAK bad hon mig blanda en drink till henne, and so I did. Men spetsade rejält med vodka, men tog typ en hel citron i. När hon tog första zippen var jag beredd på att hon skulle göra en nasty min, men hon gav mig tummen upp och sa : Den blev skitgooood! 
 
Hahaha, så arg hon blev när hon fick reda på att hon drack mer än vanligt. Vi tog oss en återställare uppe på ett Penthouse hos en dude som heter Julian. Det var massa skandinaver där faktiskt. Vi skulle inte dra vidare med de men vi följde med ända in till Hollywood till poolpartyt på taket. Det var så najs! Gratis sprit, sol, och folk som kunde dansa. 
 
Var så rädd att mina tuttar skulle hoppa ut igår men de var snälla flickor under the evening
 
 
Tänk att detta är ett hotell egentligen. Och att de har en pool på deras tak. Hur coolt? Gästerna som bor där måste ju vara superrika. 
 
Utsikten från penthousen var sjuk. Som att man var utomlands (nej jag tkr inte att det känns som att jag är utomlands nu för jag bor här). Men typ som Spanien, eller Portugal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0