lugn helg

Fyfan vilken skön helg jag har haft. Killarna drog till Mexico fredag kväll så allt var så tyst och lugnt. Njöt av varenda minut. Har bara tagit lugnt, tränat ihjäl och kollat på en jävla massa serier. Det har varit storm och regnat hela helgen så det var ju perfekt väder för det. Plus, har jag klarat hela helgen utan godis och chips. Höll på att dö av sug igår. Men hävde i mig nötter, russin, 3 liter vatten. Allt för att få bort det, hjälpte inte alls. 
 
Har suttit och försökt planera vad jag ska plugga i höst. Har lyckats välja tre fashionkurser och en fortsättning på italienskan. Är ganska taggad på att plugga mina fashionkurser trots att jag inte kan transferra med de. Slöseri med pengar eller vad?.. 
 
 
 
Det har även spökat lite här hemma, alltid när killarna drar iväg så det ska kännas lite tryggt när de kliver in genom dörren sen igen. 
 
Även om jag sovit ca 8 tim/natt denna helgen är jag inte återställd för fem öre. MEN, endast 5 veckor kvar av skola. Ska försöka "njuta" så mycket jag kan. Och sola för fan!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0