Inför kommande helg

Det har varit så fint väder och ganska varmt de senaste morgonarna (stavas det så?). Har gått från skinnjacka till tunn trenchcoat. Det är ju dock Maj så man bör inte ha några kläder på sig alls egentligen här i LA, men det är ju global warming. 
 
Fick ett massive med gruppsms när jag var på lektion. Axel fyller 21 (ASSÅ VA) på torsdag och alla ville äta tidig frukost hos oss. 08.00 med andra ord. Jag har lektion men vi bestämde att vi skulle äta 7.30 istället så jag kan skolka en lektion bara. Allt för mat eller? Sen har vi en helg med aktiviteter som paintball (hoppas de ändrar sig, tänker inte vara med), båtcruise (?) och mer fest. SÅ exalterad. 
 
---------------------------------------- 
 
Är i skolan och försöker plugga atm men mina tankar är på annat håll. Har blivit helt beroende av nötter och russin. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0