done with homework

Brukar alltid sitta på bibblan efter skolan för att plugga cause its so loud at home. Dagis här hemma. Men när jag väl hade satt mig till rätta, kom jag på att jag inte hade nåt plugg alls. Wtf? Men satt så bekvämt att jag satt och kollade serier istället. Vilken nörd. 
 
Thor är riiiiiktigt lack denna vecka, det har varit svinkallt och molnigt men det vänder sig till helgen thank god. Nu har Rob glidit in i huset och its a full house again. Oh dear lord, help me get through the week hahahaha. Nä, älskar Rob faktiskt. MEN, nu ska de faktiskt gått över till grannarnas hus för att Oliver har städat vårt hus och pallar inte när de grisar ner, HELL YEEEAH, lugn kväll deluxe. Fan vad gammal jag har blivit. 
 
Så fint område asså
 
Det har varit fullmåne, därav min grova pms. 
 
Fick äntligen se två avsnitt av Skam idag, har inte kunnat se för man måste vara i Svrige för att se det
 
Jag brukar vanligtvis ta en Pn när jag kommer hem från skolan för jag är så död av att vakna så tidigt. Kom hem idag till att grabbarna sussade sött. Nuttisar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0