class is cancelled

Min morgon började bra då det första Julia sa till mig innan fashionlektionen var; I have a surprise for you. Så drog hon fram chocolate covered pretzels jag ääälskar! Hur söt?? Åt så jävla många så kände för att springa flera rundor runt fotbollsplanen på idrotten. Men vad är oddsen att just när jag är på workout-mode så är lektionen inställd? Manneeeeeeeeeen. 
 
Men, den positiva är att kl är bara 10.30 och jag är redan tillbaka i min säng i en tyst lägenhet. HUR NAJS ELLER!! Inväntar hoe för vi ska luncha nere på Abbot Kinney. Det lär ju vara dyrt. 
 
Kom hem till 2 paket utanför dörren igår. 
 
Hade på mig alldeles för mycket kläder idag. Det var 23 grader ute och jag lökade ihjäl mig i mina svarta jeans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0