back in malmö

Känns faktiskt så. Det har varit moln, regn, kyla, sen i fredags. I LA i freaking MAJ! Vad händer med global warming? Idag var det ca 11 grader ute imorse så drog på mig min pälsjacka igen. Blir det varmare idag kommer jag se konstig ut som bär vinterjacka i maj. Men Thor bör ju skärpa sig, cause someone needs to get a crispy tan innan jag drar hem. 
 
La upp en story imorse där jag skrev: Hej malmö. Och folk frågade om jag var hemma igen, heeeelt glada. I wish va? Jag har lurat vissa och sagt ja hahaha. 
 
Ser faktiskt inte ut så, bara uppeifrån MEN, det är lite progress sen september faktiskt. MANNEN. 
 
Gjorde nåt naughty idag  - skolkade idrotten. Tänker inte springa i kyla och bli sjuk. Fick duscha i iskallt vatten igår för vårt varmvatten bara försvann. Huvet fick brainfreeze ska ni veta! Ska käka en hel citron när jag kommer hem. 
 
Varit en skön morgon hittills. Fashionclass sen slösade jag mina mynt på kaffe innan jag chillade på bibblan och NUUUU ska jag skypea med Emil. Inte hört hans röst på evigheter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0