19 maj

Haft en konstig vecka to be honest. Veckan började med dåliga nyheter och dagen började med hundra sms och chattgrupper. Nu inser man att livet är kort och att man bör uppskatta sina nära och kära mer. 
 
Killarna har stuckit till SanFran all weekend. Ganska skönt då jag börjar må dåligt - IGEN. Min italienska lärare kom till klassen förra veckan helt snorig och hade feber och hostade rakt ut, spottade gula loskor i papper. Svårt att inte bli smittad där. 
 
Jag och Julia låg och stekte vid poolen idag och imorn drar vi till stranden. Ska steka heeela helgen. Ska bli 27 grader sen blir det 19 grader resten av veckan igen. PASSA PÅ VA! Kom på att jag måste börja spendera mer tid nere i Venice Beach. Santa monica stranden suger, helt crowded. Venice är mer som paradis. På söndag!
 
Nu är jag ensam hemma, vilket är ganska läskigt. Har Hannah Montana avsnitt i bakgrunden haha. Det hjälper. 
 
Gillar hur folk fortfarande frågar var jag köpt min "klänning", but its still a mans tshirt från HM mannar! 
 
 
 
Min "precis varit och tränat, solade efter och ska gå och handla" outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0