14.12

Slutade för tre timmar sen men har försökt plugga lite i bibblan (kollade Empire och lite andra grejer..). Igår fyllde Axel år men jag mådde för dåligt för att festa med de. De hade planerat att festa till det hela helgen men imorse fick jag höra att de kanske ska dra till Mexico istället. Hur har de råd? 
 
Allt jag har tänkt på hela veckan är subway. Köpte en i måndags men man kan ju inte spendera sina pengar hur som helst här va. 
 
Annars är jag up för en lugn helg för mitt festsug är långt åt helvete just nu. Det ska vara moln och 17 grader+ ända fram till fredag nästa vecka. Så är lite stressad, måste hinna bli crisoy på 5 veckor samtidigt som att jag måste fixa allt inför finals. 
 
Hade cravings efter dessa mormorskakor häromdagen. Sjukt att de fortfarande finns efter 15 år. 
 
Jag har halvt ändrat stil sen jag bodde här. Alla klär sig hur de vill utan att döma så häromkvällen gick jag i tofflor och pälsjacka men var ända fashion enough. Hade folk på ICA sett mig såhär där hemma hade de ögat mig. 
 
Starkt av mig att inte ens ta en tugga av detta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0