1 oak

I lördags var vi på 1 OAK. Ingen Justin bieber, ingen Dj Khaled. Inga kändisar. Men väldigt bra musik. Försökte dricka vodka soda med citron men det smakar bajs asså. Bara för att jag försöker vara nyttig så hjälper det att dricka soda istället för juice eller läsk. Måste göra det till en vana.
 
Efter 1OAK drog vi hem till Kennedy. Men hans after party sög balle så ville hem direkt. Men Kati var så determined att hitta Jay Alvarez hus för hon visste att han hade hyrt ett hus i LA nära henne. Så hon bad uber chaffören köra upp bland hillsen och när han väl släppte av oss visste vi inte var vi var. Vi var vilse, 03.30 på natten, i mörker. Och jag gick barfota för mina fötter massakerade mina fötter. Tack för det Kat. 
 
Men vi kom hem safe and sound och hungriga som fan. Men lät min burrito sova lugnt i kylen. 
 
03.00 , tänkte bara på min säng
 
Såg denna skylten första gången trots att jag varit där 4 ggr nu. 
 
 
Rip Heels.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0