what a weekend!

Jävlar vilken intensiv helg vi har haft! Vi hade egentligen bara planerat att festa på fredagkväll imed att det var Sankt patricks day men det blev snabbt ändrade planer så spontana som killarna är. 
 
Hann inte mer än att äta när jag kom hem från skolan i fredags innan vi begav oss ner till poolen för att förfesta med alla andra. Vi gick på en barrunda nere i Santa Monica innan vi ditchade resten av gruppen för att äta pommes på en finrestaurang istället för 90 KRONOR!!!!!! Vafan, man tror man är rik när man är full...
 
 
 
 
Vi är nya promoters för Tylers kepsbizznezzzz. Haha, nä men vi sponsrar lite 
 
Rudi är lätt den skönaste roomisen av killarna. Så jävla rolig
 
Igår rusade killarna in till lägenheten med 2 liters vodka & sa att vi alla skulle förfesta vid poolen igen för att få bort bakisheten. Klockan var bara 13.00. När vi väl var vid poolen så blev det ändrade planer snabbt och vi förfestade hos oss och sen drog vi vidare på en stor takterasshemmafest. Sjukaste huset jag varit på, eller ja typ. Inget slår huset i Marbella! 
 
Det var såå mycket folk, kände inte ens hälften av folket. Vi körde fram och tbx, hem till oss, till MC (första gången jag åt mc i USA sen jag flyttade hit, mycket godare än i SVerige!!) Sen till ännu en hemmafest sen till en bar. 
 
Nu är jag helt slut och ska försöka hitta motivation till mina rutiner som gym och plugg....... Good luck jennifer. 
 
Älskar att de hade trappor upp till deras takterass, hur rik är man då?
 
Hatten macthade min outfit, det enda som fattades var tacos
 
Tänk att bo där, hade suttit ute varje kväll och morgon för att se solned och uppgången. 
 
Älskar att vi får uppleva festlivet med de typiska röda kopparna haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0