Weekend gone

Hur snabbt gick inte denna helgen? Det var precis fredag. Men fyfaaan vilken skön helg. Tog mig ca 2 tim att fixa mig igår innan jag skulle dra hem till Julia. Sjuuuuukaste huset!! Jag sprang runt och filmade allt. Önskade att jag också bodde så. Vi tog massa bilder ute i Beverly hills innan vi gick hem till hennes kompis som också hade det sjukaste huset. 
 
Vi alla förfestade hos Julia med några tjejer, skönt att slippa killarna. Vi drog och köpte oss lite mojitos och det var tydligen happy hour so jag fick två stycken och kunde knappt dricka upp allt för jag var så mätt. 
 
Vi var på VIP arean igen med gratis sprit. Sen hamnade jag och en tjej uppe vid Tygas VIP area. Och hamnade backstage utanför klubben och blev bjudna till efterfesten. Vi såg honom i hans gula bil. Men vi väntade länge utanför hans hus, vi frös, jag mådde illa och tyckte inte att han var värt det.. 
 
 
 
Okej bilderna har inte laddats in till datorn så ni får se de en annan gånggggggg. Men ser ni hur fin deras badrum var. Eller deras 1/4 badrum. De hade fyra badrum i det huset. Är det ens lönt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0