virus

Näääääääää, har nyst cirka 57 gånger idag. Börjar bli förkyld, jag som nyss blev frisk. Tänkte få mig 9 tim sömn inatt. Kan ni fatta att jag inte sovit igenom en hel natt sen jag flyttade hit????? Sjuk i huvet. Inte konstigt att jag är trött om dagarna. 
 
Satt och stirrade på samma fråga i 2 1/2 timme idag för jag inte fattade hur jag skulle svara på det. Så det blev väl inget plugg för min del haha. Bra jobbat jen. Jag vill sååå gärna vara en straight-A student!! Aja så länge jag inte failar klasserna är jag relativt nöjd. 
 
Imorgon ska jag äntligen skypea med brudarna. EXCITED!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
Det var så skönt att springa på löpbandet idag. Alla negativa tankar och stress bara lämnade ma body. 
 
Borde ta och färga håret igen, det börjar bli rött igen????!!!!! Porqueeeeeee Javier, porqueeeeeee??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0