Thor är nog en tjej

Det är min nya teori faktiskt, att han är en tjej. Det var jättedimmigt imorse, till sol, till moln när vi solade till skiiiiitvarmt! Whats up Thor, bestäm dig. Hade världens jobbigaste träningspass idag. Vi sprang uppför flera trappor 10 ggr fram och tillbaka på den största läktaren på skolans fotbollsplan. Tyckte synd om Julia som fick stå ut med mig i bilen helt svettig haha. 
 
Vi solade och chillade vid poolen i några timmar. Älskar att hon också älskar att ta foto som mig, FINALLY! Saknar mina homies där hemma i Malmö som alltid ställde upp ♥♥♥♥♥
 
Har suttit och pluggat sen kl 15 och känner mig väldigt duktig faktiskt! Ska bara försöka förstå mig på hur fasen man använder en powerpoint..  Men ikväll får jag belöna mig med The Killing! Bara en skoldag till sen är vi ledigaaaaa. Är helt ledsen för Julia och hennes vänner frågade om jag ville med på Taco-tuesday idag, förfesta hos henne (hon har ett helt hus för sig själv i Beverly Hills i TVÅ VECKOR!) och sen dra ut och shakea ass. Men såklart så har jag rövskolan imorgonbitti. 
 
Huuuuur cool bild i black&white???????
 
Fick pinkysweara via snap till Emil så han fattar att jag menar allvar. Och för första gången på typ två år har jag fått en thing för röda naglar igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0