shopping for the money i dont have

Det var såå varmt idag! Cirka 27 grader. Drog till gymmet innan det blev för varmt och sen la mig mig vid poolen och fick mig en bränna. Såå skönt att äntligen kunna gå i tunnare och lättare kläder. Fideli (Sophies vän), hämtade upp oss och vi körde in till stan. Skulle egentligen inte köpa nåt, eller jo, enbart vardagsklackar. Slutade med att jag kom hem med två vardagsklackar, en jeansjacka (som jag letat efter forever) och en herrstshirt. Jackan är även från mansavdelningen, börjar gå tillbaks till att använda herrkläder igen a la 2009. 
 
Så nu känner jag mig extremt pank då även hyran skulle in idag.. Men har så mycket mer jag vill shoppa. Är inte på festhumör denna helg så ska chilla sönder och bli frisk. 
 
Varje morgon borde börja såhär
Helt svårt och ta selfie när bilen skakar 24/7
Beställde en ny machiato men den var nasty så var där en stor på bänken som en viss Bridget inte hade tagit på 5 min. Så jag tog den när jag gick. Ingen märkte. Iced white mocha var det också! Lyllo mig. Karma kommer sen. 
 
Fått många komplimanger för mina jackor som jag köpt i Sverige. Sverige har tydligen coolare stil än USA. En frågade om jag var här som modell. BITCH, I wish. 
 
 
 
Kan inte bestämma mig om jag ska behålla dessa klackar. Ska vara vardagsklackar men känns lite för fancy med glasklacken - askungen vibe.
 
Har bett Hoe att klippa mig i veckan. Gått nästan två mån sen chuckie kapa av det. Det är dags. 
 
SKA JAG ELLER EJ. Speglade mig i en timme. Har fortfarande inte bestämt mig. 
 
Tog sönder mina jeans i botten.
 
 
Vad tycker ni om min nya skosida? Känns mer som hemma nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0