New week

Hola chicas y chicos! Vi skulle ha italienskaprovet idag men det sket sig. Vi har sååå mycket nu imed att det är midterms nästa vecka innan vi drar iväg på springbreak. Tänk er som era tentor fast i tre ämnen på en och samma gång. 
 
Vi hade nyss fullt hus med alla killar. Men de stack för att grilla. Helt avundsjuk för att de inte har lika mycket plugg även om de också har midterms nästa vecka. De är nog smartare. 
 
En sak jag märkte idag på gymmet. De har inte alls lika tunga vikter på maskinerna som hemma i Sverige så jag kan inte höja mina bootygains. Wtf?? 
 
Okej nu när det är lugnt och tyst borde jag plugga och läsa men har gjort lite nu, så ska faktiskt belöna mig med The killing. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0