last night

Hoe satte väckarklockan på 7.40(WHY?!!!!!!) imorse! Det är söndag, vi är lediga och har sovmorgon och har inget viktigt som måste göra så tidigt på morgonen, whyyyyy sätter hon det så tidigt. Jag blev så lack för jag kunde inte somna om igen och vi gick och la oss 3.30 igår. 
 
Vid 12 försökte jag faktiskt somna om igen och hade skumma drömmar. Drömde i min dröm att jag drömde. Sen vaknade jag av att jag skrattade och att min kudde var för blöt av mitt dregel. Bra powernap då. 
 
Lunchade med en ny facebook vän jag hittade innan jag flyttade hit. Det var dags att träffas och guuud vad mycket hon har upplevt. Blev så excited över LA nu. Ps. Nästan de godaste pommesen jag ätit. Nästan.
 
Får fortfarande inte nog av palmer. Detta var inne i hollywood bland köpcentren. 
 
VIlken rip off! Och cp dyra också! För sådan falskhet. Inte värt. 
 
Back in venice. 
 
Igår hade vi en liten (stor) förfest. Jag hade bestämt mig för att inte dra ut denna helgen eller ens konsumera en droppe alkohol. Drack ett glas vin bara. Bara för jag ville vara med i ett drickspel. Gäster fortsatte att strömma in halva kvällen och jag visste inte vem de var. Sen var det några smuts tjejer som hade öppnat vår sminklåda och använt det i badrummet. SMUTS. Har ingen anledning till att använda vårt smink bara för ni har fula ansikten!! Haha, är forfarande skitlack. 
 
Alla stack ut och det var äntligen peace and quiet här hemma. Men det varade inte länge. Någon timme senare kom alla hit igen och hade efterfest. Så ni kan förstå varför jag är så grinig idag. 
 
Nu måste jag ta mig i kragen och börja plugga. Har så mycket denna vecka....
 
Vårt golv är så smutsigt idag för alla gick in med skor igår. Ni ska se badrummsgolvet. NASTY. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0