hemlängtan

I tre dagar nu har jag haft den grovaste hemlängtan ever. Jag är deprimerad, irriterad på alla jag bor med, vill vara själv, tappat skol och gym-motivationen osv.. Det hjälper inte att killarnas vänner kommer hit och dricker vin och är jävligt högljudda när man bara vill ha tystnad. Höll på att spricka igår. Så idag var jag inte försiktig när jag skulle upp 6.30 imorse. 
 
Skypeade med baby idag och saknade honom ännu mer när jag hörde hans röst. Jag tänker bara på den dagen jag landar på kastrup och tar tåget hem. Det får mig att gå igenom dagarna nu. Fattar inte var denna hemlängtan kom ifrån. PMS eller?? 
 
Anyways, blev antagen på modellgrejen och ska dit den 4 april för att skriva på nåt papper. Så excited. Sen har jag fått en intervju för en internship hos en fashiondesginer, men har inte svarat för jag är så omotiverad. Vafan Jennifer. 
 
Nu tänkte jag dra till gymmet för att slå boxningskudden. Så jävla arg. 
 
¨
Märkte nu att det ser ut som han har värsta getskägget haha men det är skägget som går ner till halsen
Jag vill bara hem till honooooooooooooooooom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0