day 2

22.50 är klockan here in Cali. Kom hem för en stund sen från fashionshowen. Rymde typ 2 timmar tidigare för min uber var redan jäääävligt dyr. Tyckte inte det var värt att betala 300kr för hemresan. 
 
Idag var det mer organiserat än igår. Till och med gästerna sa att det var bättre haha. Fattar ni så jävla oproffesionellt allt ser ut när ingen vet vad man ska göra? 
 
Men idag var det ca 1000 människor mer. Vi fick enbart SALLAD (!!) till middag. WTf är det? Ser vi ut som modeller eller. VI behöver protein and carbs. Så nu har jag lagat bananpannkakor (det enda jag äter här känns det som) med kanel i och äpplen. BÄSTA1!!!!!!!!!!!!!! och jordnötssmör. 
 
Hoey är ute och festar i Hollywood, killarna har filmkväll och jag längtar bara efter att få en god natts sömn. 
 
Asså, när vi skulle åka och hämta maten och vi fick två skålar med enbart lettuce???? Man ba: okej...is that it? 
Vi är mer än 50 pers staff. Vad tänkte chefen på?? 
 
Dog för himlen ikväll. My eyeballz again
 
Goals att stå här på riktiga röda mattan en dag.
 
Just nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0