change of plans

Godmorgoooooon! Det är 07.39 på en lördag. Frågan är varför jag är vaken så tidigt?? Antagligen för att jag vaknade 7.30 varje dag. Blev ingen utgång igår. Jag skulle iväg och handla lite vin men la mig en stund och tappade lusten helt haha. 
 
Satte igång filmen Split som jag velat se sen i höstas. Blev dock väldigt besviken på den och är så glad att jag ej såg den på bio. Det var såååå mysigt att bara vara hemma, äta godis och chips och glo på film. Jag mådde bra. Hann tom kolla på det nya avsnittet av Empire. Som jag alltid säger - fredagar är till för myskvällar och lördagar är the partyday! 
 
Det är knäpptyst i huset, alla sover och jag njuuuuter av denna tystnad. Fattar ni så värdefulla dessa stunder är hahhaha. Pallar inte. Sen ska jag ha terapisession at the gym!!!!!
 
Man bör ju egentligen ha Prison break maraton imed att den nya säsoongen (helt sjukt) kommer ut om 2 veckor. 
OFTA DET REDAN ÄR APRIL NÄSTA VECKA?!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0