big test coming up

Ehhhhhh har ni hört Ed Sheerans nya album eller?! If not - gå och lyssna asap! Jag gillar inte att gå igenom folks nya album osv utan börjar gilla låtar när jag hör de spelas av någon annan eller på radio. Men hans låtar är klass. VIll gråta så fina de är. 
 
Idag var det upp mot 20 grader, resterande dagar av veckan kommer bli 8+ grader varmare but I aint got time to hang by the pool. Ska vara på eventet 14-22 errday. Fatta så trött jag kommer att vara sen. But so worth it. 
 
Har pluggat i nearly 5 tim nu, har ett stort italy test imorgon. Är helt bajsig så nervös jag är. Grammatiken är svår att fatta och ändå skippar jag tutortimmarna man får gratis. Skyll dig själv Jennifer. 
 
Tog en promenad hem idag efter skolan cause I missed le bus. Så fina hus och områden asså. Fick ont i eyeballsen. 
 
Juste, var i stan igår för jag skulle finna svarta vardagsklackar. Kom hem med två par skor (inte vardagsklackar) från Steve Madden, gillar inte ens märkesvaror. Så summan blev liiiite mer än vanligt. 
 
Killarna här hemma tycker att jag är craycray
 
But theyre pretty thouuuuugh. Som vardagsklackar man får ont i. 
 
Tog ett kvällspass på gymmet och det var några som badade i poolen. Längtar till varma sommarnätter när vi alla kan bada där på kvällen och värma oss vid brasan. LIVEEEET
 
Här ser ni min busshållplats jag tar bussen till skolan. Kreativ vägg
 
 
Nu är kl. 17.59 och det är knäppt tyst i huset. Brukar aldrig vara det. Men det är bara för alla har prov och inlämningar som ska in imorn så alla pluggar järnet. Älskar denna tystnad. 
 

Kommentarer
Postat av: Schono

Vad heter du på insta/ snap? Adda - shalesan99. Och du är assnygg haha bara så du vet

2017-03-09 @ 01:32:55
Postat av: Schono

Vad heter du på insta/ snap? Adda - shalesan99. Och du är assnygg haha bara så du vet

2017-03-09 @ 01:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0