back to the gym.

Idag kunde jag äntligen gå tillbaka till gymmet! Haft uppehåll ett tag förutom förra veckan då jag gymmade men lyckades bli sjuk. Make that booty GROW! 
 
Det var cp varmt idag. Gick till skolan med skinnjacka, halsduk och tjocktröja, höll på att svettas ihjäl när jag gick hem. Bärde (vet att det heter bar) på tre tunga böcker om Alexander Mcqueen. Ska redovisa om honom i april för min fashionklass. Alla ska ha en redovisning om varsin designer. Ska bli SÅ kul att höra all fakta om alla. 
 
Bibblan hade ett stort lager med bara fashionböcker. Vill ha en sån hylla i min framtida lägenhet, hoppas Emil tillåter det (ja jag drömmer om att dela lägenhet med honom) ♥
 
 
 
CHRISTIAN DIOR hade bara all black böcker. Så klassiskt. 
 
Besatt av mina klackar, men önskade att jag tog med mina vardagsklackar. Mina fötter fick time of death idag.
Tog en 3 tim powernap idag, skulle bara blunda i 30 min men däckade helt. Ingen av grabbarna visste att jag var hemma ens hahah. Jag kom ut ur rummet & Oliver ba: Har du varit hemma hela tiden??? 
 
Missade de bästa soltimmarna!! Men Rudi sa att jag hade fått paket och jag sprang till le kitchen. Men det var bara min italienskabok. Så boring. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0